۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

حضرت آيت الله وحيد خراساني! هموطن بي گناه تان را کشتند سکوت کرديد براي قمر بني هاشم سينه چاک مي کنيد؟

«ای روزگار... ای دنیای ناپایدار... باید روزگاری بشود که ما زنده باشیم و در این روزگار بخواهند هنرپیشه ها نقش قمر بنی هاشم (ع) را به مردم نشان بدهند...اگر چنین غلطی کنند بدانند که تاسوعای امسال؛ غیر از تاسوعای هر سال است.» این عین جملات آیت الله وحید خراسانی است در اعتراض به سریال مختار نامه که در مطبوعات 14 آذر 89 درج شده است. پرسش بنده از محضر آن مقام شامخ این است که حضرت آیت الله! جنابعالی در روزهای پس از انتخابات خرداد 88 که جوانان ِِ ما را تنها به جرم اعتراض به دروغ و تقلب، در خیابان ها به گلوله بستند کجا بودید؟ چرا آن روزها فریاد وااسلاما سرندادید. حضرت عالی در روز عاشورا که با خودرو نیروی انتظامی هم وطنتان را مچاله کردند از دنیای ناپایدار شکوه و شکایتی نکردید، چه شده حالا چنین بی تاب شده اید؟ جناب مرجع والا مقام! میلیاردها تومان از جیب این ملت صرف ساختن سریالی شده که مردم را با مذهب و با هم صنفان شما آشتی دهد. خیالتان راحت! چه قمر بنی هاشم را در تلویزیون به تصویر بکشند و چه مطابق فرمایش شما بگویند سمعا و طاعتا و حذفش کنند به شما اطمینان می دهم عملکرد رذیلانه شما و امثال شما و سکوتتان در مقابل سلطان جائر زمانه که مرجعیت خود را از او وام دارید، مردم را برای همیشه از شما و دین پوشالی تان رویگردان نموده است.
در خرقه ازین بیش منافق نتوان بود
بنیاد از این شیوه رندانه نهادیم



۱۲ نظر:

  1. با درودوآرزوي پيروزي ملت ايران؛آزادي،حكومت مردمي ،برابري
    نبايد به اين جنايتكاران فرصت سازماندهي و..رابيشتر بدهيم،بايد روزهاي در پيش راكه هر كدام روزهاي مهمي در تاريخ ملت ايران مي باشد و همچنين شب 16آذر را در سراسر كشور وبا تمام توان اعتراضات خود را نشان دهيم ؛هم ميهنان عزيز سيستم بر چهار پا استوار است ،هيج كدام از پايه هايش استوارومحكم نيست يك پايه اش همين مراجع وحوزهاي ديني است ،ويك پايه اش هم چاقو كشان ومنفعت پرسانندودو پايه اش هم كه در خارج ايران قرار دارند هيچ يك برايش ايمن نيست ؛بنا براين با اعتراض واعتصاب ما بسرعت فرو مي ريزد .باميد آن روز...

    پاسخحذف
  2. ****** شعار روز ۱۶ آذر-
    ما اسلام نمی خواهیم ..... ما آزادی می خواهیم -

    باید این شعار را بدهیم تا در تمام دنیا صدا کند و همه خبر گزاری ها و رادیو تلویزیون های دنیا آن را مخابره کنند. این شعاری است که اگر سهراب و ندا زنده می شدند می دادند.
    آخوند ها را باید به مرگ گرفت تا به تب راضی شوند.
    چیزی به اسم آزادی و دموکراسی و حقوق بشر در اسلام وجود ندارد.

    پاسخحذف
  3. لینکتون رو در بالاترین دیدم، بالاترین = مرکز انسانها ترسو و عقده ای. یه بچه بسیجی پخ کنه همشون در میرن. فقط بلدن بشینن پشت کامپیوترشون در اتاق رو هم ببندن و شاخه و شونه بکشن! هاها حتما پیروز میشید. فقط حرف فقط حرف. مردم شما رو هم خوب شناختن. دیدم دیروز برای 100 تا سکه بهار آزادی چطوری دست احمدی نژاد رو ماچ میکردید و زور میزدید بیشتر نزدیکش بشید برای عکس یادگاری! فکر کردید شما با اونها فرق دارید؟ یه دوزاری به شما بدن شما هم دستش رو ماچ میکنید. خدا نکنه شما عقده ای ها به قدرت برسید، شما از اینها بدتر میشید.

    پاسخحذف
  4. درود بر هرچه انسان مدار...نه ولایتمدار و نه طاغوتمدار.

    پاسخحذف
  5. اتفاقات سال 1388 بزرگترین ازمون برای شناختن خادمین و خائنین به ایران بود.متاسفانه اکثریت اخوندها در این ازمون رفوزه شده اند.منجمله همین به اصطلاح ایت الله.مردم ایران پس از سالها تحمل ظلم و جور جمهوری اسلامی به خوبی دشمنانشان را که همین اقایان هستند را شناخته اند و حنای ایت الله ها دیگر برای مردم ایران رنگی ندارد. بنام ملت سبز ایران

    پاسخحذف
  6. آخوند جماعت اگر زره ای هم اعتبار نزد اقلیت خرافه پرست ایران داشت، پس از انتخابات از دست داد.
    بزرگترین ترس آخوندها سرنگونی این نظام فاشیستی است، چرا که نه دیگر پول روضه خوانی و صدقهء مردم در کار خواهد بود و نه سهمیه ای که امروز از دولت دریافت میکنند را خواهند داشت. خود جمهوری اسلامی ریشهء اسلام و خرافات را در ایران نابود کرد و بسیاری از آخوندهای امروز که پولی به جیب نزده اند به دلیل اینکه بجز عوامفریبی و روضه خوانی کاری بلد نیستند پس از سقوط رژیم مجبور به اشتغال در عملگی و کارگری ساختمانی و از قبیل خواهند شد. البته به دلیل مهارتشان در فریب دادن شایت عده ای عبا و امامه و ریش و پشم را بدور ریزند و با کت و کرابات مشاغل از قبیل دلال مسکن، ×س کشی، مواد فروشی، فالگیری و غیره را پیشه کنند.

    پاسخحذف
  7. مادرای شماراچوب توآستینشون می کنیم.
    فکرمی کنیدعاشورای امسال مثل پارساله؟
    به خون حسین خون تک تک شماهارامباح می دونیم
    جلوی چشمانتان خواهراومادراتون وبه خرمی کشیم.ازجلوعقب تمام سبزی های لاشی وباتوم برقی توشون می کنیم
    امتحان مجانی وثوابی هم برای ما.
    فآن حزب الله هم الغالبون
    ازپس اسرائیلی هابرآمدیم .دیگه شماهاکه ان یبس اوناهم نیستیدوطن فروشها.

    پاسخحذف
  8. واقعا که مشکل ما همین بود که چهره ی قمر بنی هاشم را در تلویزیون نشان بدهند یا نه!!! دیگر مشکلی نداریم، همه چیز عالی است و حال همه ی ما خوب است!!!

    پاسخحذف
  9. جناب مصطفی اتفاقا خیلی خوب است که شما اینطور و با این لحن حرف می زنید. سعی کنید همیشه همین طور حرف بزنید، لااقل شخصیت واقعی و طرز افکارتان را همه می فهمند! بزرگترین کمک شما به مخالفان تان این است که همین طور حرف بزنید. ( عمل تان را که چه عرض کنم!!!)

    پاسخحذف
  10. با سلام خدمت همه انسان های آزاده، چه سکولار چه مذهبی و چه عزیزان سبز
    در مورد سخنان سخیفانه مصطفی و مصطفی ها که اینجور اکثریت غالب جامعه خودشون رو خطاب قرار میدن و ذره ای براشون ارزش قائل نیستن خواستم بگم بهشون که شماها دارای عقیده ای نیستید که بتونید در موردش حرف بزنید و ازش دفاع کنید ، موقعی میشه به یه طرز فکر و باور اسم عقیده و مسلک گذاشت که ارزش های انسانی رو زیر پا نذاره و اصول و بنیان اون عقیده بر روی گناه و آلودگی بنا نشده باشه و این ولایت فقیهی که شما و این اسلامی که آیت الله هایی همچون همین آقا سنگش رو به سینه میزنن به نظر من هیچ ارزشی در یک جامعه مترقی و متفکر نداره. و به نظره من بهتره تو هیچ فضایی خودتون رو نشون ندید و اون فضارو با حضورتون آلوده نکنید.
    به امید اون روزی که ظواهر بی ارزش مذهبی و خرافی موجود در جامعه و کشورمون جای خودش رو به عقلانیت و انسانیت و آزادگی بده.
    ali_iranian23@yahoo.com این ایمیل بنده هست هر کدوم از برادران ذوب شده ولایت خواستن در این مورد و موارد دیگه با هم همکلام بشیم در خدمتشون هستم.

    پاسخحذف
  11. فارسهای وحشی و بی تمدن افغانی نژاد
    فراموش نکن تو فارسی سگ هستی
    خليج فارسی سگ
    Farsi sag. فارسی سگ

    فارس گر لقمان شود
    راننده ی پیکان شود . باز هفت پشتش افغان بود

    پاسخحذف