۱۳۹۲ خرداد ۲۰, دوشنبه

رفتار کثیف صدا و سیما و حمایت آشکار از اصول گرایان

رفتار کثیف صدا و سیما و حمایت آشکار از اصول گرایان

تلویزیون در بخش خبری ساعت 14 روز دوشنبه 93/3/20 با عنوان خبری که هم اکنون به دست ما رسید کناره گیری حداد عادل را اعلام کرد و به دنبال آن بیانیه ی ایشان درباره ی حمایت از اصول گرایان را به طور کامل خواند. این در حالی است که این رسانه که ادعای بی طرفی دارد باید تنها خبر کناره گیری را اعلام می کرد و نه بیشتر. اما ماجرا به اینجا پایان نیافت و تلویزیون بلافاصله بعد از این خبر و در حالی که حداد عادل دیگر نامزد ریاست جمهوری نبود گزارش سفر او به آذربایجان و شعرخوانی او به زبان ترکی را هم پخش کرد و خبر داد که ایشان گفته است اگر رییس جمهور شود دریاچه ارومیه را نجات خواهد داد!
این رفتار صدا و سیما حاکی از ترس اقتدارگرایان در برابر بالا رفتن آرای نامزد اصلاح طلبان است و نشانه ای از این که با رسیدن به روزهای پایانی تبلیغات باز هم باید شاهد رفتار یکسویه نگر و حمایت های آشکار و غیر منصفانه این رسانه ی به اصطلاح ملی بود.

۳ نظر:

  1. هشت سال دوران آزگار احمدی‌نژاد هر ضرری داشت این فایده را هم داشت که نشان داد رئیس جمهور در ایران هیچ کار است و همه دستورات از بالا میرسند. بالا کیست ما درست نمی‌‌دانیم. رهبر، فرزندانش، سپاه و… خامنه‌ای و باندش که کشور را به یغما بردند و ملت را به اسیری کشیدند. شرکت در انتخابات به فرموده خود آقا (رئیس جانیان) رای به مشروعیت نظام است.
    به جای مشروعیت دادن به رژیم فاسد بهتر است در روز انتخابات به در خانه موسوی برویم و سراغ رای ۴ سال پیشمان را بگیریم. الان وقت تسویه حساب است

    پاسخحذف
  2. خوب مگه کار غلطی کرده!!!
    این 8 سال اینقدر از این کارا کردن که دیگه درست و غلطم یادمون رفته
    در انتخابات 24 خرداد که میشه ازش به عنوان رفراندوم سیاست های هسته ای آقای خامنه ای نام برد اسم جلیلی از صندوق ها بیرون میاد ولی احتمالا در دور دوم تا به همه جهان نشون بدن سیاستشون چقدر طرفدار داره!!!

    پاسخحذف
  3. متاسفانه این روزگار ما شده...
    من شک ندارم داستان 88 مجدد تکرار خواهد شد

    پاسخحذف