۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

نماینده انگشت به دماغ مجلس، «حسین شکار» هم امروز فحش داد!

یک دوست عزیز نیشابوری امروز(26بهمن89) در تلویزیون تصویر حسین سبحانی نیا نماینده نیشابور را دیده بود که بر کرسی هیئت رییسه نشسته و در لحظه کلوزآپ دوربین، از قضا انگشت به دماغش نموده است.
ایشان اطلاعاتی درباره سوابق این نماینده شریف داد که بد نیست شما هم بدانید:
«فامیل اصلی حسین سبحانی نیا که از نیشابور و از روستایی به نام بلوک عشق آباد به مجلس راه یافته «گلقندشتی» است. او که در دوره های پیشین به مدد رای هم ولایتی هایش به مجلس رفته بود حاضر نشد نام فامیلی خود را حفظ کند و آن را تغییر داد. حسین گلقندشتی سابق که امروز سبحانی نیا شده در دوران نوجوانی به «حسین شکار» ملقب شده بود. چرا؟! چون ایشان در آن سنین علاقه مفرطی به خربزه داشته و از همین رو مخفیانه به زمین های خربزه روستاییان دستبرد می زده و البته برای این که ردی از خود بر جای نگذارد خربزه را از بوته نمی کنده و همانجا نوش جان می کرده تا بعدا کشاورزان گمان کنند کار جانوران بوده است. با توجه به این که مردم محلی جانورانی همچون بز و میش کوهی را شکار می نامیدند پس از لو رفتن ماجرا به این جناب حسین آقا هم حسین شکار می گویند!»

البته این دوست عزیز ما در ادامه می افزاید که اگر تقلبهای فاحش نبود و اگر نماینده اصلاح طلب دوره های پیشین نیشابور یعنی آقای «انصاری راد» ناجوانمردانه رد صلاحیت نشده بود سبحانی نیا هرگز به مجلس راه نمی یافت و ایشان را نباید نماینده مردم نیشابور دانست. لازم به ذکر است آقای «حسین انصاری راد» همان نماینده شجاع مجلس ششم است که رییس کمیسیون اصل نود بود و پیگیری های بسیاری برای آزادی زندانیان سیاسی آن زمان همچون اکبر گنجی نمود. ایشان در همان سال ها جایزه قلم طلایی انجمن صنفی مطبوعات را هم از آن خود کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر