۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

نام گذاری سال 1390 توسط شورای «راه سبز امید» و نظر مجتبی واحدی

پیشنهاد: نام گذاری سال 1390 توسط شورای «راه سبز امید» و نظر مجتبی واحدی
این لینک (http://www.balatarin.com/permlink/2011/3/10/2407012) را چند روز پیش فرستادم که داغ نشد. الان دیدم که آقای واحدی درباره این مطلب کامنت گذاشته اند و خواستار نظرات دیگر دوستان شده اند. به هر حال یک بار دیگر پیشنهاد خودم و نظر آقای مجتبی واحدی را درج می کنم:
لینک من: //پیشنهاد: نام گذاری سال 1390 توسط شورای «راه سبز امید» -این نام پیشنهادی در لحظه پخش سخن رانی خامنه ای از سیمای ج.ا. ایران توسط آقایان «مجتبی واحدی» و «اردشیر امیرارجمند» از طریق رسانه های اینترنتی و در برنامه های زنده ماهواره ای اعلام عمومی شود. در اولین روز فروردین در ایران می توان این نام را همراه اسمس های تبریک نوروز برای دوستان و آشنایان فرستاد. *فکر می کنم تاثیر روانی خوبی داشته باشد و برای ایجاد امید و هبستگی مردم آزادی خواه ایران و دهن کجی آشکار به سلطان علی خامنه ای مفید واقع شود. *نام پیشنهادی من «سال آزادی ایران» است.دوستانی که مایل هستند، نام پیشنهادی خود را در بخش نظرات بگذارند.// کامنت آقای واحدی: سلام پیشنهاد شما را دیدم اما گمان می کنم نامگذاری سال برای همه ایرانیان ، از صلاحیت من وبرادر خوبم اقای امیر ارجمند که تنها بخشی از جامعه ایران را نمایندگی می کنیم خارج است اما می توانیم به صورت سمبلیک این کار را انجام دهیم . پپشنهاد می کنم دوستان ، راههایی پیشنهاد کنند که بتوانیم نامی فراگیر و مورد قبول اکثریت قابل قبولی از هموطنان را انتخاب نماییم
در ضمن اگر می توانید این پیشنهاد ونظر من را به طریقی درسایت های پُر طرفدار داغ کنید چون احتمالاً این پست ، در حال حاضر دیگر بازدید کننده زیادی ندارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر